Holland Cup 1 Deventer

18-10-2022

Dit weekend reed ik de eerste Holland Cup wedstrijd van het seizoen. Deze wedstrijd dient als plaatsing voor het WCKT (World Cup Kwalificatie Toernooi). Ik was geplaatst voor de 1500 meter en 3000 meter. Ik had besloten dit seizoen alleen te focussen op de lange afstanden en heb daarom alleen de 3000 meter gereden. Deze wedstrijd ging helaas niet zo goed als dat ik had gehoopt. Na een goede start en vier vlakke rondes, lukte het niet deze snelheid vast te houden en liep de race technisch niet zo goed meer. Dit maakte dat ik niet helemaal tevreden was over de race. Echter lijkt het gelukkig wel genoeg om mij te plaatsen voor het WCKT over twee weken in Thialf! 

Na de 3000 meter stond nog de Mass-start op het programma. Nadat ik de afgelopen competitie wedstrijd tweede was geworden waren er veel ogen op me gericht. Het was een onrustige wedstrijd, ik werd 5e in de sprint en daar ben ik voor nu erg blij mee !



Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin