Oefensessie 500-5000 Heerenveen

09-01-2021

Ik reed een 500-5000 op een oefensessie voor RTC's met het oog op het WK junioren. 

Ik wilde al een tijdje een 5000 meter rijden en vandaag was hiervoor een mooie kans.. Na 8 vlakke rondjes, die al iets moeizamer kwamen dan normaal lukte het helaas niet om de ronde tijden vlak te houden, ik reed nog wel een dik PR van ruim 10 seconden, maar ik had er meer van verwacht en gehoopt. Ik weet ook dat er meer in zit, maar vandaag liepen de benen vol... Ik eindigde uiteindelijk in 7:25 

De 500 meter ging weer een stuk beter dan de vorige ik reed een PR van 42.75. Het sprinten zal altijd lastig blijven, maar het is fijn dat er weer een stijgende lijn in zit. 

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin