Watersley Woman's challenge U23

11-09-2022

Afgelopen weekend stond voor mij de laatste wedstrijd van het seizoen op het programma ; de Watersley Woman's Challenge U23. Het is een wedstrijd over drie dagen. De eerste dag stond een criterium op het programma. Een wedstrijd op een baantje. Helaas door materiaalproblemen in de eerste ronde startte ik helemaal van achter en heb ik de eerste groep nooit gezien. Deze groep was al na 5 kilometer weggereden en toen was ik nog niet ver genoeg geschoven. Ik werd uiteindelijk wel eerste van mijn groep en 46e. 

Op dag twee stond een tijdrit op het programma. Waar iedereen het droog hield, zat ik in de laatste groep en begon het heel hard te regenen en te onweren. Ik ben nog niet heel vertrouwd op mijn tijdritfiets en dat maakte dat dit niet zo goed ging als ik had gehoopt. Ik moest het doen met een 56e plek. 

Dag drie maakte het weekend gelukkig goed ! Ik reed goed van voren, ben met groepjes weggereden en kwam uiteindelijk als 19e over de finish! Ik miste helaas de groep die uiteindelijk weg kon blijven, maar ben blij dat ik in deze zware wedstrijd mij goed heb kunnen laten zien ! 

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin