WKKT 3000 m & mass-start

28-12-2020

Vanaf woensdag zaten we al in Heerenveen om ons voor te bereiden op het WKKT.

Op zondag mocht ik uiteindelijk de 3000 meter rijden. Ik was eerst eerste reserve, maar ik kreeg in de ochtend te horen dat ik toch mocht rijden. Het was een gek weekje, omdat er een aantal positieve coronatesten in de ploeg waren de afgelopen weken... Ik wilde heel graag rijden, omdat het in de trainingen heel goed ging de hele week... Helaas doordat ik zo graag wilde ging ik juist onrustig rijden en dat resulteerde dan ook in een 4:16, waar veel meer in had gezeten... 

De mass-start op maandag ging gelukkig een stuk beter! Samen met mijn teamgenoot Evelien heb ik een mooie 8e plaats kunnen behalen. Ik ging voor de tussensprints en moest het tempo hoog houden zodat Evelien een goede eindsprint kon rijden en beide is redelijk goed gelukt :)

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin